tisdag 24 februari 2009

memory lane

okej, jag är lite nostalgisk idag.
Fattig Bonddräng, Blåa Sockiplast, Fiskarna i Havet, Lilla Fågel Blå.

Annars har jag spenderat mina lediga dagar med bio (Push och Slumdog Millionaire. äntligen!)
på mysig middag (fast jag inte gillade min middag) på Mai ped ped ped, världens sötaste lilla thairestaurang, hemma hos Graham och Julia för lite middag och Wii, och så imorrn ska jag tvätta och stryka, och se Twilight med Annie och gå på leaving drinks för Colin. Och så köpte jag en hårfärg som ska in imorrn, för att försöka dölja utväxten sen i somras... sen graduation. det var ett tag sen.
och så ska det planeras semester med systern, det ska skrivas till Hjärupean och definitivt ett långt mail till Veronika som fått vänta länge nog nu. förlåt!
men nu ska det sovas. mm.

2 kommentarer:

  1. Duktig vovve, skriv nu till Hjärupean!

    SvaraRadera
  2. inte bara nostalgi utan ett klart blått tema (Alfreds skjorta var väl blåranding? och havet är ju blått) Feeling blue honey?

    SvaraRadera