onsdag 18 februari 2009

Hej alla barn, nu blir det barnprogram...
oj, var kom det ifrån? när tänkte DU senast på farbror Frej?

Iallafall, så har jag försökt blogga och sen raderat det sisådär fem gånger nu. vad jag än skriver låter det som en tolvårings dagbok. "hej dagboken, idag gjorde jag det här och det här".
och det är ju inte så stimulerande för mig att skriva, eller för er att läsa heller.
Jag får bättra på mig innan jag svarar på Veronicas mail, annars tror hon att jag förvandlats till nånslags halvgalen rambling lunatic. jodå.

Men nu ska jag göra lite hushållssysslor. strykning närmare bestämt, för då kan jag få ha TVn för mig själv. Lee kan få diska. Jag ska laga det här till middag.
Är det såhär överallt? alltid sysslor, alltid lampor att släcka för att spara energi, alltid jobb eller en dag som bara definieras som en dag utan jobbet, småplock och städning, laga mat och diska? eller är jag bara medelålders före min tid?
Tur man kan se fram emot semestern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar