fredag 23 juli 2010

Grisha and me



Hej vänner,

Jag kom hem från en vecka i Turkiet igår, så nu är jag solbrändare än vad jag kommer vara på länge. kommer blekna tills typ tisdag, men kul så länge det varar. (sen blir jag lika blek som på bilden igen antar jag...)





Dessutom så kom jag tillbaka till mina sista tre veckor på Odeon. Thats right, jag har skaffat ett riktigt jobb, 9-5 måndag till fredag. På amex, precis som alla andra svenskar i Brighton!
Väldigt spänd, men ska bli så skönt med en ny start!


Så nu behöver jag planera leaving do, födelsedagskalas för Lee och sen mig. Och så kommer syster, och föräldrarna. Och vet ni? jag kommer vara ledig på helgerna, så nu blir det lättare att planera besök...


2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Grattis till det nya jobbet! Men vad är Amex för någonting? /Ellinor

    SvaraRadera
  2. american express :) grattis själv förresten!

    SvaraRadera